Rolig eftermiddag/kväll :D

Hejsan :D
Igår så var jag supertrött och orkade inte göra något så skrev heller inte i bloggen som ni kanske har märkt ^^ Men hände ändå inget igår, läste lite i boken som tillhör so:n sen så kollade jag på tv.
Men idag har det däremot hänt saker, både bra och dåliga.
Tar det dåliga först (som man brukar). Hade gympa o jag är förkyld men tänkte att jag ändå skulle va med för kan inte missa för mycket. Men förkyldningen har ju ändå blivit bättre. Men sen när vi då skulle springa fram och tillbaka i tre minuter tvärs hallen så blev det lite jobbigt. Dinne skulle räkna hur många gånger jag sprang och jag skulle egentligen räknat hans. Men efter en liten stund så fick jag ingen luft alls och kunde knappt andas så fick jag hosta och darrade lite. Då gick jag och Dennis till Agneta så fick jag astma medicin som Fille hade och det hjälpte mig att andas riktigt sen. RIKTIGT HEMSKT NÄR DETTA HÄNDER! Har hänt någon gång innan också.
Så nu ska jag o mamma ta tag i detta och ringa ner och kolla hos vårdcentralen om jag kan kolla ifall om jag har astma/anstängnings astma för att det kan ju inte va så här när jag har gympa.
HOPPAS VERKLIGEN ATT JAG INTE HAR DET! Men men, har jag det så finns det ju sån medicin (brikanyl?) eller vad det nu heter. Så hade hosta ett tag efter incidenten sen.

Bra saker som hänt idag är att jag har varit med Alle och Alicia idag :D Svinkul!! Vi köpte lite gott i affären och sen stack vi till Alicia och hon bakade kakor som vi sen käkade när vi kollade på en azum film :D
Riktigt rolig dag/kväll!!!! <33
Tack tjejer :D <33

Pussar <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback