Långtråkig dag -.-

Varit i skolan från tio i tio till tio i två. Eller var ju där tidigare i morse men började tio i tio. Men har haft tråkiga lektioner och sen har jag varit jättetrött och har antingen sträckt mig eller så är det träningsverk, inte trevligt i alla fall :/
Aja, glad för att Jonna och Alle var i skolan idag för inga andra av tjejerna i klassen var där idag, jo Sallie med men hon umgås ju med sina vänner.
Sen så var vi på "möte" med skolinspetionen jag, Jonna, Linus och Fille. Det mesta jag sa där var "MMM" XD men när andra hinner svara innan en så behöver man inte det själv ;D
Sen hade vi glosor i tyska och trodde att det skulle gå helt åt skogen men gick faktiskt ganska bra :D FÖRVÅNAD!!

Nu ska jag lyssna på musik som jag redan gör, käka godis och bara vila. Är helt slut och förstår inte varför :O
Just ja, en sak till .. Imorn ska jag till vårdcentralen för att kolla upp det där med min andning. Så vet inte än vad jag kommer få göra där men det återstår ju att se. ÄR OROLIG :S
Men hoppas att allt går bra där ändå.

Tänkte skriva natti nu men kom på att klockan är inte så mycket än XD HAHA, nu förstår ni nog hur trött jag är. Speciellt Jonna för jag satt bara och skrattade på matten, men det var för att det hände roliga saker också ;D

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback