Funderar på olika träningssätt =) (förslag?)

Har tvättat hela dagen , började tvätta när mamma fortfarande var hos Linda o sen när hon kom hem så hjälpte hon till. Är lite trött nu o är speciellt trött på att förkyldningen aldrig försvinner :S Mamma ringde ju och väckte mig idag o jag pratade jättefult när jag svarade för jag hade så ont i halsen. Något tips om hur man blir av med förkyldning ? XD

Nu så är vi äntligen klara i tvättstugan, hämtade precis upp den sista tvätten.
Imorn blir det skola och efter den så ska jag ut med Ozzy på en liten promenad för att Carro och Jimmy jobbar. Måste nog även jobba antingen med so:n eller musikarbetet. Tror det blir so:n eftersom att den ska vara inlämnad snart. Har mycket kvar att skriva :S Och vill helst vara klar med allt innan nationella börjar.

Igårkväll så snackade jag o Anna om att vi eventuellt ska börja med ngn slags idrott. Jag har skitdålig kondition o vill gärna gå ner lite i vikt så vi vill båda välja något som kommer bli roligt. Kanske simma någon gång i veckan o kanske börja på dans eller aerobics (stavning?XD) . Men vet inte när vi kommer börja med det. Kanske efter sommaren, eller tidigare. Aja, något att se fram emot. Måste i alla fall bli bättre på promenaderna nu för jag o Sandra har slarvat ^^ Finns det någon annan idrott som kan vara rolig? Bra om ni ger förslag (A)

Nu ska jag kolla lite på tv o chatta lite med Anna.

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback