Sommar, sommar, ge mig sommar <3

Så trött på detta dumma gråa tråkiga vädret :( Snöar var o varannan dag, är kallt ute och halt. Jag gillar inte snö! Vill ha sommar och det nu så man kan åka på Peace and Love, sola, bada och vara med kompisar. Sen händer en massa annat roligt på sommaren också. Ser verkligen fram emot den och hoppas på att det blir en riktigt het sommar här i Sverige ;) <3 Bara för jag skrev detta inlägget nu så vill jag lägga upp nåra bilder från sommaren XD och lite bilder från Grekland -08 <3
Ge mig sommar <3


I LOVE THE SUMMER, I'M A SUMMERCHILD <3

Pussar <3





Postat av: Alicia:)

hej gumman :) jag längtar också till sommaren kramis

2010-02-03 @ 16:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback