So You Think You Can Dance

Skulle dricka te med honung i och sen så råkade jag tappa en halstablett i teet XD Hahaha, ja jag är lite trött :P Men det kändes fräsht när man drack det o det hjälpte för en liten stund :) Så ska nog dricka te med halstablett i hur tokigt det än låter ;P Haha :D
Brände mig dock på tungan XD Så har ingen känsel i den nu, hahaha XD Jag är en klant!

Vet heller inte vad som hänt med mig för suttit och lyssnat lite på Basshunter nu den senaste halvtimman. Udda, har inte lyssnat på honom sen Malin bodde här hemma.

Kollar även på So You Think You Can Dance. Riktigt duktiga dansare och i kvällens program så var det många kändisar där för det är finalen.

Nu ska jag nog lyssna på lite mer musik och sen tror jag att jag ska sova, kanske hjälper om jag sover mycket nu när jag är så här förkyld. Hoppas det!

Aja, pussar på er <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback