Gokväll

Igårkväll så satt jag o spenderade tiden genom att kolla på olika resemål. Fy, borde inte gjort det för nu så vill jag åka iväg ännu mer än vad jag ville innan. Vill ha sol och värme, bad och bra  shopping. Slippa tråkiga, gråa, trista o sura Sverige.
När vi var i Grekland så var det trevligt folk, varmt, mkt bad och shopping som gällde.

Attans också, man får väl vänta tills man själv kan spara ihop pengarna till en resa o sen resa med någon kompis när man är lite äldre. Aja, annars får man väl hoppas att en önskning går i uppfyllelse men det händer ju ALDRIG :(

Nu ska jag fortsätta kolla på AFV med mamma för jag kollar inte på melodifestivalen, lyssnade bara på Ola o sen struntade jag i det för programmet har blivit tråkigare nu den senaste tiden.
Sen skulle såklart Perelli, Nanne och Sonja vara nästan nakna i programmet. Men värst var ju Perelli, syntes ju knappt att hon hade några trosor på sig. Har de tänkt på barnen som kollar på programmet?
Aja, deras val.

Ps. Slänger in en bild här på ett resemål som inte hade varit helt fel att åka till

Hade varit helt grymt att få åka till till exempel Tunisien, bilden är tagen från Google ;)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback