Stuff!

Inte bloggat på ett tag då ja ^^ har hänt saker ungefär hela tiden, både bra o dåliga..
Men vill helst skriva om de bra sakerna för idag känner jag mig positiv till det mesta :)

Jag har varit inne i stan med Anna ett antal gånger sedan jag bloggade sist och tidigare i denna veckan så köpte vi klänningar till nyår, halsband och örhängen :) Mycket fina saker det ;) Och i torsdes så åkte vi in till stan och provade att sola solarie för första gången. Haha jag var nervös under alla de tio minuterna som jag solade som kändes som en EVIGHET XD Men det var för att det låter ju lite i rören till solariet, och folk gick utanför så jag var så orolig för att folk skulle ta sig in i det rummet jag solade i o ta mina saker ^^ Men det är bara för att man har hört att det har hänt på andra ställen innan. Men då måste nog personerna glömt o låsa in till rummen ;O
Men det var väl ganska okej annars :) Fast irriterade mig på att det bara var reklamer på radion, men det är ju något man inte kan göra åt XD Fick i alla fall en liten linje så det gav ju lite resultat :)

Just nu så går det bra i skolan också, men är lite stressad i datorkunskapen för det har strulat lite med mitt arbete ^^ Får väl jobba lite mer med det imorn och så :)
Sen så ska jag börja med matte B redan efter jul och i slutet av nästa termin så kommer jag att ha nationella för både matte A och B för jag kände mig så stressad nu så jag behövde inte ha mitt nationella i matte A än :)
Som sagt så annars allt bra :)

Idag så kommer Anna hit till mig med Billy o så ska de vara här till imorn. Så vi ska nog kolla på filmer och sådant ikväll och kanske ha "spakväll" med ansiktsmasker :) Så det kommer bli asbra! :D

Har även en nyhet att berätta men den skriver jag om i ett nytt inlägg lite senare för nu måste jag fixa vid mig lite, gå ut med Ludde och städa lite här hemma innan Anna kommer hit :)


Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback