Woooow!

Vårt modem har kommit nu, så vårt riktiga internet fungerar :D HAPPY!!
Man kanske kan använda det andra sen som är påfyllt med pengar på tåget? :)

Idag ska jag packa inför övernattningen imorn, fixa naglarna, platta håret (som är klippt nu) o tvätta o nog handla med lite Loka o ngt gott tills imorn :) Eftersom det inte är så varmt så kanske man kan ta med sig mörk choklad, men vågar inte ifall om det skulle smälta ^^

Måste även skriva att jag har sjukt ont i magen o mår illa o är nervös. Herregud vad det märks att detta är en ny start. Har ju bytt skolor innan men det är ändå inte samma sak som att börja gymnasiet. Hoppas att illamåendet o magonten försvinner :S

Jo, igår klippte Carro mitt hår :D Klippte av skitmkt så är korthårig o tunnhårig nu :D Så inte det långa, tjocka o omöjliga håret :D

Nu ska jag kolla klart på sjunde himlen o sen blir det att fixa vid mig lite o dra ner i tvättstugan o sen fixa lite av de andra sakerna som jag skrev längre upp i inlägget :P

Förresten, var även på tjejkväll igår :D Skitkul var det <3

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback