Treeevlans!

Okej, är hemma o tar det lugnt. Skulle vatt med Linnéa o Patricia ikväll men eftersom jag höll på o svimma innan så struntade jag i det ikväll. Men får ta det en annan kvall med dem <3
Så kollar på film nu XD

Imorn så blir det att fira Wilma, "lilla" stumpan har ju fyllt åtta år nu, kan inte tro det :O Känns som igår då hon var liten o skrek o grät när jag skulle hem ifrån deras lilla hus vid skolan.
Idag är det hon själv som går där i skolan :)

På söndag ska jag vara med Alicia, för länge sedan vi var så det ska bli skitkul :D LÄNGTAR!! :)

Förresten, var ju på filmkväll/lan med Anna i Broby. Det var vi två, Max, Ralle o Elias. Skitkul hade vi :D Men det blev lite för mycket av tv-spelet Lego Indiana Jones ^^
I alla fall, sammanfatta kvällen/natten/morgonen = AWSOME!

Förresten, var hos Karina o Pucke igår, mammas kompisar =) Trevlans det också :D
O när jag gick o la mig inatt så hade jag varit uppe i ungefär 39 timmar ^^

Nu ska jag kolla klart på filmen som är på tv :)
Natti :)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback