Stormar :(
USCH! USCH! USCH!
Kallt ute och stormar, sen regnar det smått i mellan åt :/ </3 Jag älskar sommaren, varför måste det vara sådant här tråkigt väder ?
Jag som tänkte gå ut och gå en långrunda, men knappast i detta vädret :S Jag skulle även kollat på Patricia när hon ska sjunga men det blir ej av för jag vill helst ej gå ut när det är sånt här väder.
Men det är inte så konstigt. För när Gudrun var så blåste vårt fönster in när vi bodde i hus. Och precis innan det hände så hade jag suttit där vid köksbordet och ritat. Men som tur var så gick jag in i vardagsrummet och stängde dörren. Sen strax där efter så hörde vi bara en stor smäll i köket och då så hade fönstret blåst in :S OBEHAGLIGT!

Så idag blir det bara till att sitta inne och tråka. Nu så ska jag lyssna på lite musik.

Pussar och Kramar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback