Hejsan Hoppsan ;)

Idag så har det väl inte varit en sådan JÄTTEROLIG dag :/ Började förmiddagen med kramper i magen :S Sen så blev det inte bättre så jag gick hem efter matten. När jag kom hem så var syrran hemma så vi började kolla på Scream 1 och nu så håller vi på och kollar på Scream två, men saken är den att hon skalar potatis i köket åt mamma nu så jag måste vänta på henne -_-
vi har många saker som måste hinnas med nu innan lovet :/ Vi ska ha No-prov på onsdag och sen kanske tyskaprov på torsdag, fast Irené vill flytta det till onsdag ett tu tre men det vill ingen och hon hade inte tänkt berätta det förens imorn :S Jag ska även försöka hinna med min muntliga redovisning,jobba lite på Islam arbetet och bokrecensionen denna vecka :( Ja, det är körigt just nu =((
Funderar faktiskt på att hänga med syrran (Carro) ut och gå idag, hade varit så himla skönt =) Var ute och gick igår med henne, Ozzy och lilla tjocka Lottie :D

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback