Veckouppdatering ^^

Hejsan svejsan.. en vecka sedan jag skrev sitt (tyvärr).. Har inte haft någon tillgång till någon dator :( Men nu så har jag det idag =)

Det var väldigt bra på LBS Öppet Hus. Jag och Anna hade jättekul. Feffe, Linnéa och Patricia stack tidigare där ifrån och sen så kom Max och Elias dit lite sent för då var jag och Anna klara där inne xD Så vi två stack och tog en fika på Trendie <3 sen gick vi en stund på stan =)

I tisdes så var jag hos tandläkaren och nu så är det så här att jag ska ha en avtagbar tandställnin (plåt, eller vad det var?) .. Tråkigt men det är något som jag får stå ut med. Glad att det inte blev en räls ;)

Igår så var jag och Feffe på Österäng :) Väldigt rolig dag :D <3 Haha, var jätteroligt att svetsa ;) Sen så fick vi god fika också :) Efter det så stack jag vid klockan tio över två med bussen in till stan och där så bytte jag till tåg och åkte hem till Bma. När jag kom till tågstationen så hämtade jag min cykel och sen begav jag mig ner till Humla där jag tog vaccinet. Han oroade mig han som tog sprutan för att han sa så "jag ska inte berätta vad jag gör nu, många har inte behövt gör så här"     HAN SKÄRMDE MIG! efter så fick jag reda på att han hade fått byta sånt rör till sprutan så jag fick två barnsprutor istället för en vuxenspruta :S På kvällen så hade jag ont i armen, benet och i huvudet.

Sen när jag vaknade idag så hade jag ont i armen och gick till skolan . i skolan så började jag må skit :S Så jag fick gå hem. Hade huvudverk, ont i armen, ont i ryggen, frös (emellanåt va jag varm), var hungrig men kunde inte äta för att jag mådde illa... väldigt jobbigt :(  så sen sov jag i mååånga timmar tills mamma kom hem. Hade bara ätit en macka på hela dagen så jag var svinhungrig så när mamma kom hem så kunde jag äntligen äta för då mådde jag inte illa mer.

Det suger att jag och Sandra blev sjuka idag för att annars hade vi kollat på New Moon men de planerna krossades. Sen så skulle jag åkt till Knislinge imorn men det blev med inställt för att Anna är också sjuk :(

Så det bli att stanna hemma i helgen och sen på söndag så ska jag ta kusinfoto med Carro, Malin, Wilma och Melker <33

 

Pussar <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback