Vatt med Nea och Cia :) <3

Hallojsan ;) Igår efter skolan så var jag med Linnéa. Vi lagade mat och massa annat. Linnéa och jag skulle göra köttbullar. De jag gjorde blev kötbullar men hennes blev färs xD och lite senare så kom även Patricia till Nea <3 sen stack vi hem till mig och kollade på film :P Vid niotiden stack de hem och sen så var jag trött och kollade lite på tv ;)

Idag så har jag varit i skolan och på bilden så började jag med en ny bild och slöjden så gjorde jag två jättegulliga saker som är julklappar, kan inte säga vad det är för något men kan i alla fall säga att de är till Wilma och Melker ;) Sen på idrotten så hade vi dans och basket :P Och efter det så var det matte fast vi hade Cecilia istället för Nicklas.. Varför vet jag inte för i början av lektionen så var jag tvungen att springa upp till gympasalen igen för att jag hade glömt min klocka där ^^ Sen slutade vi vid fem över ett och då gick jag och kopierade några papper i no:n till Frida och sen stack jag hem ;) Nu sitter jag här och ska kolla på Good Moorning Miami xD  

Pussar <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback