Natti <3

Hmm, efter jag kom hem från Eko och det så kollade jag på tv och satt vid datan och det är vad kvällen gått ut på tyvärr. Inget roligt alls XD Kollade på Air Force One , riktigt bra film som man sett flera gånger innan :P
Nu får jag väl säga att det är första advent eftersom att det är ju söndag nu :P Så "glad första advent" eller vad man säger xD Själv så gillar jag inte det eftersom att det betyder att julen närmar sig och att det kommer bli ännu kallare ute. Gillar värmen <3 Men det ska bli jätteroligt att träffa morbror o hans lilla familj på juldagen för då så är de här nere i Skåne <3

Nu så säger jag godnatt till alla som är vakna nu och sen så ska jag nog gå och lägga mig om ett litet tag men inte riktigt än :P

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback