Hmm, en händelse xD HAHA

Hejsan hoppsan.. Ett litet tag sen man skrev :( Eller länge sen i rätta sagt :( Har varit fullt upp denna veckan med :S Fast nu så har jag det också men hinner att uppdatera lite snabbt ;) Har precis varit nere och handlat till mamma och ska snart laga mat, sen efetr det ska jag jobba klart med so-arbetet så att jag kan skicka det till Catta..

Igår så när jag kom hem från skolan så började jag med att tvätta -_-  Och när mamma kom hem så stack jag till stan med Feffe, Nea och Neas pappa. När vi kom in till stan så hämtade Neas mamma oss så vi åkte ut till Österänggymnasiet :) Väl när vi kom dit där så lyssnade vi på när rektorn där pratade i aulan och sen gick vi runt på hela skolan lite kors och tvärs xD HAHAHA! Feffe anmälde sig SÅKLART till en dag som hon ska få vara med på skolan och vara hos de som går El-design xD Eller vad det nu var xD Och självklart så skulle alla tjata på mig att vara med där också men jag sa nej tusen ggr. När vi sedan gick dit för att hämta en lapp till Feffe så tjatade de killarna där igen och Feffe också xD FORTFARANDE NEJ XD  När Feffe sen köpte saft så gick vi ut till ett glasskåp och kollade lite.. Såklart så var de två killarna där igen och de tjatade på mig och tillslut så fick jag ge med mig och säga att jag skulle hänga med Feffe dig :S    Så på torsdag (om exakt en vecka) så ska jag och Feffe vara en hel dag på Österräng på det programmet xD UNDRAR HUR DETTA KOMMER ATT GÅ!! :O HAHAHA

Men nu måste jag laga mat för att syrran är för lat och ligger bara och kollar på film -_-   See ya <3

Pussar :* <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback