Eko

Hellouuu ;) Idag så gick jag upp sent för jag var uppe länge inatt xD Sen så käkade jag frukost, duschade och fixade mig och sen stack jag o mamma till Eko. där var det ASMKT folk :s Asså man kunde knappt röra sig där inne. Jobbigt och en massa tomtar sjöng en sång hela tiden på ett stället som man fick vänta jättelänge på för att kunna gå vidare :s JOBBIGT XD Sen åkte vi till Lidl och sen hem o lagade mat :P Nu så har vi precis käkat och jag är jättetrött men jag ska spela lite spel nu (The Sims 2 och ngt annat). Sen så får man väl se om det blir någon bra film på tv ikväll. Klockan är ju inte så mycket just nu fast att det känns som det ^^

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback