6:e November

Haha, hade ingen vettig rubrik ^^ Sitetr och kollar på Everwood som precis har börjat <3 det är jättebra =)
Idag så gick uppvärmningen jättebra :D fast det var lite synd att så få kunde vara med på den :( Jag ordnade en lek som heter jägarboll och den ska man skjuta bollar på varandra och tex. om Lisa skjuter bollen på Linn så åker Linn ut och får gå o sätta sig på en bänk, men sen när någon träffar Lisa så får hon gå och sätta sig och Linn får spela igen.
Sen så hade vi slöjd och bild med =) Är nästan klar med min ljuslyckta på bilden nu, kan ta foto på den när jag är klar och på slöjden så hann jag lite längre med att klippa ut kvadrater till överkastet som jag ska göra.
På sista lektionen (matten) så hade jag huvudvärk och orkade inte tänka riktigt så den lektionen var jätteseg och jag behövde hjälp hela tiden ^^



Jaja, det var en liten uppdatering av dagen, skriver mer lite senare idag ;) Ska fortsätta kolla på Everwood nu =)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback