5:e November

Hello c:  Dagen har gått bra ;) Hade ett antal lektioner, började med engelska sen so, sen tyska, lunch och efter det två so lektioner på slutet av dagen (de två lektionerna satt jag vid datan o skrev). Imorgon är det fredag och fredagsmys framför idol :D <3 Har bara bra lektioner också :) Bild, slöjd, idrott (med min uppvärmning) och matte.. Sen slutar vi tio över ett, JIPPIE :D Fredagar är bäst <3
Nu så sitter jag och ska välja ut två låtar till uppvärmningen och bestämma mig för vad jag ska ha för något :) Och efter jag gjort det så ska jag fixa lite med so:n (Islam) och sen laga mat :P
Precios efter jag kom hem så var jag duktigt (tkr jag) (a) för att jag fixade det fint i köket med diskmaskinen och lite sånt =)

Men nu måste jag välja uppvärmning, ses :*
Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback