Skolstarten igår

Igår så började jag i skolan, gick från klockan åtta till tjugo i fyra! FÖRSTA DaGEN! :O Jobbigt värre. När man kom hem så somnade man med en gång, sen vaknade jag på kvällen när alla serier var, så det var därför som jag ej hann med att uppdatera igår.

Idag så var det ju såklart skola igen, började tjugo över åtta och slutade tjugo i tre. Egentligen ska vi gå till tjugo i fyra på tisdagar för att vi ska ha elevens val. Men vi har ju ej valt än så det kan ju ej börja. Istället så hade vi en "syv-timme" i fyrtio minuter. Sen fick vi gå hem :D Har NO IDEA vad jag vill bli fortfarande :( Klumpar sig i magen när man tänker på det. Men det löser sig (hoppas jag). Sen när jag kom hem så kollade jag på tv en stund. Ska snart börja ta hem so:n (Franska Revolutionen) och tyskan (över hundra glosor tills nästa onsdag!) Ja, de kört hårt med oss nu, bara att plugga på så att jag kommer in på en linje som jag vill gå på. Idag så började typ alla andra (Östra Göinge, Kristianstad och Sölvesborg), så himla fuskigt! Jaja, vi hann med lite mer bara för det :P Tänker bjuda på en bild från (sommarlovs) avslutningen på några från klassen, vissa hann sticka hem (vi fick ett stipendium och en bowlingkväll) :P Here it comes (Warning: I don't look good)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback