Lägerskola tomorrow :D

Det har blivit en såkallad "varannandag" uppdatering på sissta tiden ^^ Imorgon så drar jag med klassen på lärgerskola :DDD Idag så köpte jag godiset som jag, Frida och Tesse ska ha. Över ett kilo godis, nästan två, sen tre packet marchmellows (stavning? ^^) som vi ska grilla där :P Det kommer bli bäst och jag komemr ha kameran med mig, tror jag :) Får ta det försiktigt med den bara :D Håller på att packa för fullt och lyssnar på musik, skriver även med Frida på msn :D Det kommer bli så mysigt och det är tyvärr den sista lägerskolan nu med alla i klassen :( Så därför ska den bli rekordbra :D <3 Men nu så måste jag fortsätt packa, vi syns när jag kommer hem igen. Pusssssssar på er därute <333






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback