Gymnasie?

Idag så har jag mest haft ångest över att valet till gymnasiet närmar sig :S Har ingen som helt aning om vad jag vill bli! :O Kanske stylist :P ? Eller frisör? Eller ngt annat. Så himla svårt. Som tur är så har jag ett tag till på mig innan jag bestämmer mig helt. Men det där med stylist låter ej helt tokigt :D Då så hade jag kunnat välja att läsa antingen i Kristianstad, Hässleholm eller Malmö. Hade nog valt Malmö i sånna fall för att det stället lät bäst :P Jaja, får se vad som händer. Nu så ska jag nog gå och kolla på någon film och försöka glömma allt om gymnasie. Skriver senare ikväll (vet att detta inlägg ej blev långt). Puss på er <3





Postat av: rebecca

sv: tack :D

2009-08-08 @ 20:34:12
URL: http://webecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback