Förlåt för dålig uppdatering idag

Idag så har jag varit usel på uppdatering! Men det är för att jag handlade med mamma sen käkade vi. Och sen ikväll så var jag med Tesse och två killar som jag ej kommer ihåg namnet på xD Så nu sitter jag här och kom hem för ungefär en timme sen. Men datan den har segat sig så jag har ej kunnat skriva förens nu! :( Vill att NCIS ska börja men det verkar som att de skippar det idag för att det är någon tråkig film istället :( Så blir väl att bara kolla på Csi sen fast att jag gillar NCIS mycket mer! Jaja, sånt får man ta en och annan gång. Imorgon så ska jag va med Tesse igen och vi ska cykla och bada :D Kommer att bli jättekul =) Har ej varit mycket med henne i sommar så jag har saknat henne. Kommer att ha med mig kameran imorgon tror jag :D Så jag hoppas på fina bilder :) Hoppas att alla har haft en härlig dag :D Pussar på er <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback