Good Night

Ikväll så började CSI NY, men jag orkade ej kolla på det. Kollade ju ändå på Beck och CSI (den andra) :P Bättre att vara social på msn och bilddagboken än att glo på "dumburken" för jag skulle ju ändå kolla på de andra två sakerna sen xD Lyssnar på lite musik och funderar på en massa saker nu. Imorgon (idag eftersom att det är efter midnatt :P) så blir det nog att man går och hälsar på Alicia på sitt sommarjobb :D Hon säljer glass i glasstugan :) Sen kanske man åker och badar, hoppas på det :D Jag är ju ingen badkruka, ÄLKAR att bada :D Och sen på onsdag ska jag kanske vara med Nea. Förresten hon fyller år imorgon (idag eftersom att det är efter midnatt :P) så grattis på 15 årsdagen Nea :) <333 .
Kan det vara möjligt att ni känner till denna låten? :P
 

Nu ska jag nog gå och sova lite så att jag orkar med morgondagen :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback