Allt möjligt ;)

Sorry för ingen uppdatering igår. Var ganska trrött och så. Idag så var det skola igen efter helgen :/ Mådde inte så bra så gick hem. Sen så har jag kollat på filmer ;) Känner mig bättre nu och jag MÅSTE bara till ksolan imorgon för då är det skofotto och sen så ska jag va med Frida och Tesse efter skolan, vi ska prova att sätta upp tältet :D Och på onsdag så ska vi handla maten och godiset och så :D Kommer att blik skoj. Så jag vet ej ifall om jag hinner uppdatera så mycket denna veckan för jag har en massa läxor som ligger på hög med :( Jaja, hoppas att alla har haft en supertrevlig helg och en bra måndag :D Förresten, jag kom tvåa på bowlingen ;) Pussar och kramar =) <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback